My life is better now then before.
Publicerat den

 
Igår somnade jag runt 23, läste ett tag och vaknade idag vid halv 7 och började morgonen med att dricka vatten, kaffe och sedan läste jag lite. Bloggade om Insurgent. Sedan åt jag även frukost, blev knäckebröd med avokado, skinka, gurka och tomater. Men sedan så tittade jag också på olika youtube klipp, instagram och twitter. Och nu dricker jag mitt kaffe. Det bästa som finns är kaffe, som jag älskar det. Men vad vill ni ser mer i bloggen under dagen. Jag kommer göra lite inlägg under dagen, men först ska jag titta på Friends, sedan ska jag läsa, äta och efter det ska jag fixa min bokhylla. Den måste verkligen fixas, så kommer ni även se bilder. Men vi hörs mer senare. Bara 17 dagar kvar tills vi åker till Kroatien. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?