We will be the same heart forever.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering igår men kunde verkligen inte blogga. Varit upptagen hela dagen + att jag var på ett grupp möte igår. Kom hem helt blöt och tog på mig min nya byxdress som jag fick av min mamma och la mig i soffan och läste Divergent. Så jäkla bra bok, hoppas jag hinner läsa klart den på två dagar. Så kommer en recension av boken i nästa vecka. Efter det somnade jag lite och vaknade sedan vid 16 och tittade på RHOBH och åt en god middag efter det. Igår tittade jag på Eurovision med mamma och mormor och fann några låtar som jag gillar. Jag älskar Österikes och Greklands bidrag mest. Så bra. Men sedan la jag mig runt 23 och läste lite av min bok och somnade runt halv 1 och vaknade runt 9 idag och nu dricker jag kaffe och lyssnar på Greklands bidrag. Ska snart äta frukost. Vet inte vad jag ska äta till frukost får se. Idag är det ju inte en vanlig fredag utan det är final i Let's Dance och jag hoppas Steffo vinner. Det kommer fler inlägg idag och jag tänkte göra en film recension om filmen The Other Woman som jag såg i fredags. Men vi hörs mer lite senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?