Makarska 14/6-21/6
Publicerat den

 
Nu är resan bokad och klar. Den 14 Juni åker vi till Makarska, Kroatien och som jag längtar. Älskar Makarska, uppvuxen i den staden. Varje sommar åkte vi dit och jag kom ihåg när vi var små hade vi alla så roligt. Denna gången valde vi att hyra en bil. Vi ska åka till Mostar, Dubrovnik och även Hvar. Min pappa bor i Mostar, så vi måste besöka honom, samt min farmor och farbror som jag saknar så himla mycket. Vi kommer ha så kul, speciellt nu har man mer motivation till att gå ner mer i vikt. Jag gick ju ner 3 kg från förra veckan, känner mig stolt. Så nu vill jag gå ner ännu mer. Igår köpte jag nya kläder till semester, eller mamma gjorde det. Jag är så taggad, kommer vara massa goda drinkar, kroatisk mat, fester, sol. Kommer ladda ner massa bra musik till resan. Ta med 2 böcker som jag vill läsa. Detta kommer bli den besta semestern ever, som jag längtar! Bara 3 vekor kvar tills vi åker. Kommer även ta massa fina bilder. Den bästa resan ever. Croatia here we come! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?