Love can be a hard thing and beautiful at the same time.
Publicerat den

 
Igår så gjorde jag massa saker.  Fixade mitt rum, lagade mat, gjorde chokladbollar och duschade. Beställde olika smaker av kaffekaplsar till min nya vita tassimo maskin. Sedan mot kvällen när mamma kom hem så hade hon köpt en nya myskläder till mig. Så fin den är och så mysig också! Sedan började Eurovision Song Contest och så bra Sanna var och även Sergej Cetkovic var (Montenegro bidraget) och blev så glad när han gick vidare. Sedan så la jag mig och läste min underbara Divegent bok och har läst mycket på 3 dagar. Älskar boken! Somnadde runt midnatt och vaknade runt halv 9 idag och startade dagen med en kopp kaffe, vatten och frukost. Till frukost blev det omelett med korv och ost, grönsaker och lök. Så gott, älskar omelett! Sedan duschade jag och fixade håret. Satte mig vid datan och sökte lite jobb och åt precis chokladbollar. Tittade på gårdagens/nattens avsnitt av Glee och gillade den inte så mycket faktiskt. Så nu ska jag fixa lite saker i mitt rum, så hörs vi mer sen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?