Jag vet vem jag är, när jag är med dig.
Publicerat den

 
Igår så fixade jag lite saker på min dator, läste och umgicks med familjen samt tittade på olika resor. Mamma och jag hittade en lägenhet i Makarska, Kroatien. Så mysig, fint och nära stan. Älskar rummen, så det blir säkert Kroatien vi åker till. Som jag längtar + att Kroatien är ju det bästa semester stället man kan besöka. Har varit på Makarska flera gånger och älskar allt med den staden. Sedan mot kvällen så läste jag Insurgent och älskar den boken faktiskt! Hoppas på att bli klar med boken i veckan och sedan ska jag börja på sista delen i Divergent trilogi. Sedan så tänkte jag börja på Harry Potter eller The Hunger Games serien, vet inte vilken än, får se. Tror det blir The Hunger Games serien. Men idag så vaknade jag runt 10 och lyssnade hela morgonen på The Fault In Our Stars skivan, älskar musiken. Fan vad jag längtar tills filmen kommer ut, får se den 11 dagar innan alla andra, lycka! Har aldrig längtat så mycket till en film. Hann betala alla räkningar och har även pengar kvar från denna månaden. Men till frukost åt jag inget, men åt sedan lunch innan jag stack, på en föreläsning på Hermods och kom hem nyss, så nu ska jag förmodlingen titta på en film och sedan ska jag läsa Insurgent. Idag tänkte jag även fixa mitt rum lite. Så att det blir fint och sedan ska jag även spela in ett videoklipp till min outube kanal. Har betsämt mig för att det ska bli en en kanal om böcker, filmer och serier. Älskar det mest så. Alla vi har olika intresse, några gillar böcker, någon gillar smink och skönhet. Men ska sluta skriva nu och göra något annat istället. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?