“It's a metaphor, see: You put the killing thing right between your teeth, but you don't give it the power to do its killing.”
Publicerat den

Igår så gjorde inte så mycket mer efter att jag hade skrivit. Än att jag bara läste och började planera in till min systers fest. SÅ TAGGAD OCH LÄNGTAR SJUKT MYCKET!!! Idag vaknade jag runt halv 8 och gjorde v mig, för sedan skulle jag på ett möte. Åt frukost, drack kaffe och vatten. Tog på mig ett par short, en topp en en lång cardigan. Så mysigt att ha på sig en lång tröja, under ett par shorts. Efter mötet, så träffade jag på ett par bekanta, pratade med de under en timme. Sedan kom jag hem, åt lunch och nu tittar jag på en tennis match mellan Novak Djokovic och Mario Cilic och de är sjukt bra. Men ska även börja läsa Alligent nu, så hörs vi mer under dagen. Min mamam var i stan och köpte 2 par shorts och en långtröja till mig på Gina Tricot. Bilder kommer under helgen och även en massa inlägg. Det blir några inlägg om vår resa, tips på mat till studentfest och massa inspirations bilder från TFIOS. Men vi hörs mer under dagen, för nu ska jag äta middag. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?