I wanted to be around you, but not anymore.
Publicerat den

 
Igår så somnade ganska tidigt, eller inte så tidigt. La mig i sängen runt 9 men läste Insurgent till 23 och ville fortsätta men var ju sjukt trött. Hade varit vaken hela dagen, vaknade runt halv 7 och var sjukt trött efter allt som hade hänt under dagen. Min syster åkte imorse till Kroatien med sina vänner på en studentresa. Hon har ju bara 2 veckor kvar tills hon tar studenten, fyfan vad hon har blivit stor. Jag startade dagen med att dricka vatten, kaffe och läsa Insrgent, sedan så åt jag frukost. Fixade lite inlägg till min blogg och ska snart duscha och sedan ska jag tvätta. Sedan ska jag bara läsa och börja planera till min resa. Men nu lyssnar jag på balkan musik och dricker kaffe. Jag kan inte leva utan kaffe och musik. Men ska sätta igång och lägga ifrån allt som jag behöver tvätta. Kommer fler inlägg idag, så håll utkick. Så skriver jag mer under dagen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?