I don't need you in my life, I'm fine without you.
Publicerat den

 
Igår så läste jag, duschade, drack kaffe, solade lite & sedan tittade på resor med min syster. Och jag vill ju helst åka till Kroatien, medans hon vill åka till Spanien (ett ställe med mycket dricka, ungdomar!) men det finns dricka i Kroatien också, fast hon åker till Kroatien på lördag med sina vänner på en studentresa. Men sedan så sov jag lite och mamma kom hem och efter det så tittade vi på gamla ESC klipp och sedan så somnade vi. Idag vaknade jag runt 11 och har sovit sjukt bra. Startade dagen med att titta lite på twitter och sedan så drack jag kaffe, åt frukost, vatten och nu läser jag men idag ska jag inte göra så mycket så blir mer bloggning. Vill hinna läsa klart Insurgent innan söndag. Har förberet massa inlägg till er, vet att det har kommit massa inlägg om TFIOS. Bara älskar allt med filmen och boken. Så det kommer komma ännu mer, eftersom jag ska se filmen om 19 dagar. Hoppas ni förstår! Vi alla gillar ju olika saker, så. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?