"Hope you understand when I say I'm not yours anymore.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering i veckan. Jag har verkligen inte haft lusten att blogga, jag är nämligen sjuk eller var sjuk men är fortfarande lite. Men tänkte berätta vad jag gjorde i måndags, tisdags och igår. I måndags vaknade jag runt 7 så satt jag bara mig vid datorn och sökte massa jobb, drack kaffe, åt god mat och sedan så så började jag må sjukt dåligt. Asså fyfan, vilken smärta jag hade i magen och jag hade sjukt mycket migrän. Det som gjorde mig lugn var faktiskt att jag lyssnade Marija Serifovic nya album Hrabro, så jäkla bra. Har lite house i hennes album men även några balader, blandningar vilket jag älskar. Saknar tiderna då man var liten och åkte till mormor. Påminner mig om de bästa tiderna, funderar lite på att åka till pappa till sommare. Men får se. Sedan mot kvällen så log jag i sängen för det mesta. Var ju så sjuk så jag kunde i gå upp. På tisdagen vaknade jag runt 10 och så log jag för det mesta i sängen, läste Divergent, drack te, åt soppa och bara vilade. Så det hände inte så mycket på tisdagen. Igårnär jag vaknade runt 9 så kunde jag gå upp ett tag trodde jag, jag gick upp, satte mig vid dator, kollade lite bloggar, filmer, serier och ja ni vet det mesta man tittar på. Sedan så kände jag bara, omg jag måste spy och det gjorde jag, 3 gånger. Fyfan vilken äcklig känsla. Igpr åt jag nästan inget, drack väldigt lite vatten och sov mycket. Vaknade lite innan 4 och tittade på RHOBH och sedan kom mamma hem och vi bara snackade. Mådde bättre efter jag hade sovit. Men sedan mot kvällen lyssnade jag på massa gammla låtar av Eurovision och jag tyckte året 2008 var den som hade bäst låttar. Herregud vad jag saknar Bosnien, för när de låtarna var aktuella så var jag hos mormor. Men jaja, nu är man stor. Ska börja plugga till hösten och sedan ska jag åka utomlands till sommaren med familjen. Men idag ska jag bara titta på serier, filmer, söka lite jobb och sedan ska jag även läsa. Jag älskar boken, så jäkla bra. Det kommer massa inlägg idag och jag hoppas ni kommer att gilla de. Fick en massa böcker från cdon.com i måndags, nämligen. The Fault In Our Stars, längtar tills fillmen kommer ut. Harry Potter böckerna och The Hunger Games på engelska. Denna sommaren kommer bli så jäkla underbar, hoppas på massa sol. Kommer även bli god mat, drinkar och massa läsning. Fan vad jag ska läsa alla böckerna som jag har beställt. Ska ju även åka på semester i juni med familjen. Fan vad jag längtar. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?