He couldn’t change the whole world, but he did change hers.
Publicerat den

 
Igår somnade jag vid 22 och jag var helt slut, fattar inte varför jag kan bli så trött. Vaknade idag kl halv 8 och började dagen med att titta lite på instagram, twitter och youtube. Jag älskar att titta på youtube klipp. Drack vatten, kaffe och ska snart fixa mig inför dagens saker + att jag ska på ett möte senare, så måste äta innan jag drar. Idag blir det surdeg med smör, ost, grönsaker, en smögos helt enkelt och sedan ska jag även ta mina tabletter. Har mått sjukt dåligt under den senaste tiden. Ska även läsa lite innan jag sticker, vill hinna bli klar med Allegiant tills på söndag. Och sedan ska jag börja med The Hunger Games. Perfekt till Kroatien! Men skriver mer senare, för nu ska jag fixa mig och ska även äta frukost. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?