You're still with me in my dreams and forever will be.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdate igår men var upptagen. Men vaknade för 2 timmar sedan. Dricker kaffe nu och äter omelett med ost och lök, mums. Idag är det lördag och inte vilken lördag som helst utan melodifestivals final. Och har gått och köpt B&J och lite andra saker. Längtar tills ikväll, eftersom jag vill verkligen att Sanna Nilsen eller Panetoz ska vinna. Men vi får se vem som vinner. Igår så tittade jag på Let's Dance och tyckte att Kenza och Calle var sjukt bra. Men mina favoriter var faktiskt Benjamin och Sigrid, så duktiga. Men ska försöka fixa lite saker nu. Sedan ska jag tvätta och hinna duscha. Idag ska jag och mormor göra pizza till middag. Men igår så hann jag åka till H&M och köpte ett par leggings, en tröja och underkläder. För bara 399:- och är riktigt nöjd med det jag köpte. Men ska ta och klä på mig nu, hinna duscha och sedan ska jag tvätta. Men kommer fixa massa inlägg idag. Så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?