The spring is almost here, can't wait until the summer comes.
Publicerat den

 
Gick och la mig runt 23 och somnade direkt. Så vaknade runt 7 idag. Började dagen med att titta på gårdagens avsnitt av Glee och tyckte det var riktigt bra. Tycker att det är så gulligt att Quinn Fabray & Noah Puckerman att de är ihop igen, de är så söta. Men drack även en kopp kaffe och just nu äter jag frukost. Idag ska jag hinna plugga, fixa mig och sedan ska jag på en föreläsning runt 13, som handlar om studier. Ska bli kul. Som jag skrev i söndags, så skulle jag fixat mina naglar igår men blev lite sjuk så fick boka om det till fredag istället. Så ska fixa de på fredag istället. Det blir naturela med glitter, så snyggt. Bilder kommer upp på bloggen. Men ska hitta nu vad jag ska ha på mig och sedan ska jag dricka klart mitt kaffe, så hörs vi mer senare. Puss! ♥  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?