Oscarsgalan 2014: Leonardo DiCaprio
Publicerat den

 
Jag har längtat tills denna dagen. Jag kom ihåg när jag fick reda på vem som är nominerad till en Oscar och jag blev så glad när Leonardo DiCaprio var nominerad. Han har ju gjort så jäklar bra filmer. Han har varit nominerad 5 gånger i filmerna Titanic, The Diparted, Shutter Island, Inception och såklart den bästa till sist The Wolf Of Wall Street. En av mina favorit filmer med honom är faktiskt Titanic, där spelade han som bäst! Men jag hoppas att han vinner ikväll bara hoppas, eftersom han spelar så jäkla bra i filmen. Men The Wolf Of Wall Street spelar han bäst i + att han har producerat filmen med Martin Scorsese. Vi får se men kommer hålla er uppdaterade under kvällen. Leonardo DiCaprio är en stor inspiration till mig. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?