My love for you is to strong, and I will never stop loving you.
Publicerat den

 
Gick och la mig runt 23 och vaknade runt 7 idag och är faktiskt rätt så pigg, och har hunnit betala alla räckningar vilket är bra för min del. Som jag sa så bakade jag igår, det blev choklad muffins med nutella-jordnötssmör frosting. Min mamma tog med sig två stycken till sitt jobb och hon gillade de verkligen. Men idag måste jag plugga till högskoleprovet eftersom det är inte lång tid kvar ju så måste hinna göra något. Idag fick jag även mina nagellack från OPI och de är så fina. Fick de när jag prenumererade på veckorevyn, för endast 199:- så det är rätt bra pris. Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sedan ska jag fixa mitt rum och mina lådor. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?