DIVERGENT (2014)
Publicerat den

BETYG: 8/10 | GENRE: Action | Adventure | Sci-Fi
DIVERGENT 2014 (Shailene Woodley, Theo James, Kate Winslet)
KOMMENTAR: Riktigt bra adaption på en mycket bra bok! Välgjorde och undehållande. Älskar filmen. 
 
Jag såg precis Divergent och var så himla glad att jag fick se den så pass tidigt också, kunde inte hålla mig mycket längre. Hade sett fram emot filmen jättemycket och jag blev INTE besviken. Den startar jättestarkt med ett snyggt och bra intro, både utseendemässigt och talvis. Gillar filmen rakt igenom, den är så otroligt välgjord och vacker att titta på! Så fint filmat och det är verkligen bra om man lägger det bredvid boken, de var duktiga med att få ihop storyn men fortfarande inte ta bort alldeles för mycket. Saknade egentligen bara några saker från boken, men inget viktigt. Det enda jag tänkte på med filmen var att den kan vara lite långdragen, precis som boken, den kan vara lite platt. Inte för mig, men jag kan tänka mig att andra tycker det. Anyway, sådär perfekt rolig, klockren vid vissa tillfällen, bra action, bra romans (lite, vilket var bra) och superbra utfört! Jag är riktigt glad och hoppas såå mycket på en uppföljare som inte borde vara helt omöjligt. Rekommenderas!
Divergent har premiär 30/3, tycker verkligen ni ska se den!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?