"The world wasn't made for us, we were made for the world.”
Publicerat den

 
Har ni haft en fin helg? Min var helt okej, hittade inte på så massa saker än att jag var och kollade fotboll, massa avsnitt av friends och sedan tittade jag på The Hunger Games läste jag lite av The Hunger Games: Mockingjay. Har läst lite och gillar den hittills. Ska fortsätta läsa snart, dricka kaffe och sedan ska jag även söka lite jobb. Men annars idag ska jag bara läsa, skriva lite inlägg till bloggen och sedan ska jag städa mitt rum. Och ska titta på serier och filmer. Jag älskar serier och filmer, det bästa som finns. Ikväll blir det även fotboll. Är så ledsen att VM är över snart. Älskar fotboll. Min syster kommer hem från Bulgarien imorgon. Har saknat henne faktiskt. Hoppas att jag får mina 2 biobiljetter som jag får av min syster, så snäll hon är. Tänkte fråga er vad ni vill se mer i bloggen? Alla förslag är öppna. Men jaja, vi hörs mer under dagen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?