“My thoughts are stars I can't fathom into constellations.”
Publicerat den

 
Har inte varit så aktiv här på bloggen, eftersom jag är mer aktiv på min instagram. Har inte så mycket inspiration bara just nu. Jag är helt fast vid TFIOS och böcker så det är det jag gör just nu för tiden. Jag bara älskar TFIOS. Har redan sett filmen 5 gånger. Och ska se den igen nästa vecka, man blir verkligen inte trött på denna filmen. Om ni inte har sett den gå och gör det. Men igår så gjorde jag inte så mycket än att fixa lite saker till min instagram + att var tvungen att städa mitt rum. Men annars så tittade jag även på olika serier. Mina favoriter just nu är Sailor Moon och Friends. Har även hunnit titta på flygbiljetter till Bosnien med min syster och hennes pojkvän. Får se hur det blir med pengarna. Annars så igår så kunde jag inte somna alls så har inte sovit något. Bara tittat på serier och instagram. Nu dricker jag kaffe och tittar på en serie och ska snart börja klä på mig så vi får höras mer under dagen. Skriver mer senare om jag orkar annars hörs vi imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?