“I really thought she was going to die before I could tell her that I was going to die, too.”
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering denna veckan men har verkligen orkat att blogga, hänt massa saker, men nu är jag tillbaka! Har spelat massa tennis med min syster och hennes kille. Länge sedan jag gjorde det, funderar på att göra det mycket i sommar. Tittat på massa filmer, ätit god mat, läst och druckit god dricka! Speciellt rosévin med cider och jordgubbar, så himla gott! Men onsdags så gick jag på bio och såg TFIOS, ni kan läsa recensionen här.  Som jag älskade den filmen, den var ju sååå himla bra och jag grät igenom hela filmen. Agustsus Waters är verkligen alla flickors drömkille + min! Ansel Elgort som spelar Gus, gjorde ett fantastiskt jobb! Älskar han i både Carrie och Divergent! Min favort skådespelare och han filmar ju Insurgent nu så. Men sedan så åkte vi hem och tittade på en film, medans jag skulle titta på vänner och läste lite av Looking For Alaska, ännu en bok från John Green, han är min favorit författare. Så jäkla bra!! Sedan igår vaknade jag runt 11 och bara chillade fram till 19, då skulle jag ut och spela tennis, älskar tennis. Man blir både vältränad och svettig, vilket passar mig perfekt nu! Vi kom hem runt 21 och jag tittade på Friends, tills kl blev 22.00 för så skulle VM i fotboll börja. Första matchen mellan Brasilien och Kroatien. Fyfan vad sur jag blev att Kroatien förlorade, nästa match som jag längtar till är Argentina och Bosnien!! Men idag ska jag bara packa och sedan ska jag på en studentfest. Min systers pojkvän tar studenten så får väl vara där ett tag. Sedan så åker vi imorgon, bloggningen kommer att suga i veckan. Kommer försöka att blogga någon gång men lovar inget! Men ska försöka att blogga lite idag, men lovar inget. Vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?