Cause in a sky full of stars I think I see you.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppadering denna helgen. Men som ni vet så har jag inte orkat blogga. Men det kan vara det att vädret här i Skåne är inte så fint. Så då vill man bara sitta i soffan och titta på film och dricka kaffe och mysa. Men annars så tittar jag på massa filmer, serier och läser böcker. Just nu är jag på The Hunger Games: The Mockingjay som är den sista boken i The Hunger Games serien, tänkte att jag ville läsa den först och sedan de andra två. Eftersom jag precis har sett båda filmerna. Jag älskar att se på filmer som är baserade efter en bok. När jag fick reda på att Looking For Alaska skulle bli en film så blev jag sjukt glad. Jag har läst både TFIOS och Looking For Alaska och ska snart börja läsa Paper Towns. Som även det kommer bli en film. Huvudrållen har Nat Wolff (Isaac i TFIOS) Jag älskar bara John Green böcker. Men idag ska jag bara läsa, titta på film, förbereda lite inlägg för veckan + att jag ska kanske gå på bio och se TFIOS igen, för 6:e gången. Jag bara älskar filmen och boken så mycket. Jag har sett helt annorlunda på livet när jag har läst boken och tittat på filmen. Om ni inte har läst boken, gör det innan ni ser filmen. Ni kommer älska boken. Fortsätt att ställa frågor på min frågestund så hörs vi mer senare. Det kommer en film recesnion under dagen på The Spectacular Now, en film som Shailene Woodley and Miles Teller. Båda spelar i Divergent, fast här är de fiender. Älskar båda filmerna så mycket + att båda är baserade på två böcker. Lycka för min del eftersom jag älskar att läsa. Tänkte köra på en grej i veckan. Men vi hörs mer under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?