You have to love your self, then you can love other people.
Publicerat den

 
Blev inte så mycket bloggning under gårdagen. Skulle fixa lite inlägg, men kände att jag behövde vila lite från datorn, så det gjorde jag också. Men tänkte berätta om min dag på Liseberg till er. Jag och syrran vaknade runt halv 7, gick till affären, köpte oss lite frukost. Men vi missade vårt första tåg, så var ganska sur på henne. Men sedan stannade vi på Espresso House och åt frukost, sedan tog vi tåget till Göteborg. Vi kom vid 11.30 och gick till Liseberg, sedan så tog vi vårt åkpass. Hade problem lite med vårt åkpass. Vi åkte massa olika karuseller, drack läsk, åt god middag och sedan så spelade vi lite spel, försökte vinna lite choklad. Men gick inte så jättre, vi vann en liten choklad. Sedan så skulle vi till McDonald's och äta. Men jag hade världens huvudvärk, så jag somnade. Sedan när jag vaknade så såg jag att min syster, hennes kille och hans bror och sov. Men sedan så sov vi till 5 och tog tåget 5.40 och kom precis hem. Så nu ska jag göra en kopp kaffe och sedan ska jag äta och sedan ska jag till arbetsförmedlingen, men skriver mer under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?