WALKING ON SUNSHINE (2014)
Publicerat den

 
BETYG: 7/10 | GENRE: Drama | Komedi | Musik
Walking On Sunshine (Annabel Scholey, Giulio Berruti, Hannah Arterton)
Kommentar: En söt film, mellan 2 systrar och en kille. Det är en musikal, älskar all musiken i filmen. 
 
Handling: Efter en kort men intensiv förälskelse har Maddie bestämt sig för att gifta sig med sin underbara italienska pojkvän Raf. Till bröllopet bjuder hon självklart sin syster Taylor. Vad Maddie inte vet är att Raf är Taylors semesterflört från ett par år tillbaka, och hennes livs stora kärlek. Allt ackompanjerat av de mest populära hitlåtarna från 1980-talet från bl a Roxette, Wham och Madonna! 
 
Kommentar: Jag älskade denna filmen, en film som jag skulle kunna se flera gånger. Fin kärlekshistoria mellan 3 människor. Massa fin musik och andra fina saker. Jag tyckte Taylor och Raf var så söta. Jag älskar 80-talets musik. Mycket kärlek och musik, det bästa som finns i livet. Jag älskar även att de visar hur viktigt med familj. 
 
Spoliers: I filmen så visar de massa fina scener med 80-tals musik, vilket jag älskar. Jag gillade scenerna med Taylor och Raf mest, så fint par. En av mina favorit scener var ju slutet, när alla sjöng tillsammans och alla var så lyckliga. Men det finns en annan scen i filmen som jag också älskar vilket är bröllopet. Så fint! Maddie hade en så fin kläning, gå och se filmen. Ni kommer gilla den precis som jag. Om ni gillar Mamma Mia så kommer ni gilla denna. 
 
 
Giulio Berruti & Hannah Arterton 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?