Träning & Hälsa
Publicerat den

Jag har på senaste tiden blivit väldigt inne med att träna och vara nyttig. De flesta vet nog vad jag talar om. Jag hittar min inspiration mest på twitter, instagram & tumblr. Jag ser massa bilder på tjejer med magrutor och tänkte "såhär skulle jag vilja ser ut" och jag tänker direkt att jag måste sätta igång med träningen. Men det som är viktigast är att du känner dig nöjd hur du ser ut, du måste komma till en pungt när du kan tänka positivt om din kropp, det är så viktigt med det. Sluta lyssna på andra, lyssna på dig själv. Det kommer blir bra tillslut! Jag vrukar faktiskt tänka såhär: så fort jag är sugen på något sött eller något som har mer kalorier så brukar jag träna mer, om jag vill äta Ben & Jerrys så tränar jag ett lite jobbigare pass och sedan så mår jag mycket bättre. Så brukar jag tänka och det kommer faktiskt hjälpa er mycket bättre. 
 
 
När jag tänker på träning så tänker jag på nyttig mat, mindre kolhydrater & man måste vara vältränad. Jag älskar träning. Det bästa med det är faktiskt hur mycket bättre man mår efter ett pass på gymmet. Tänk om du sitter hemma och tänker på hur du ser ut, gå till gymmet och träna istället. Ett pass är bättre än att bara sitta hemma. Jag älskar att promenera och gå långa rundor, det bästa som finns för min del. Speciellt när man har något trevligt sällskap och bra musik. Bara det bästa som finns, just looove it! Om det är så att du ska ut en kväll med dina kompisar/den du är ihopen eller kanske familjen, una dig med god mat och dricka. Du behöver inte tänka " Jag åt en hambugare, nu måste jag äta mindre nästa dag." Nej, tänk bara i nuet, det kommer bli bra. Det kommer bli bättre när ni har gjort det några gånger. Hoppas ni gillar detta inlägget, jag älskar att skriva och tänka. Så det är bara kommentera om ni vill ha flera inlägg som denna. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?