Svar del 1
Publicerat den

Hur gammal är du? 
Svar: Jag är 21 men fyller 22 år i augusti, vilket jag längtar till. 
Vart kommer du ifrån? 
Svar: Jag kommer från Banja Luka och Mostar i Bosnien. Min mamma är från Banja Luka och pappa från Mostar. 
Har du syskon? 
Svar: Ja, jag har en lilla syster, Ada & hon är 18 år. 
Vilken film skulle du kunna tipsa om? 
Svar: The Fault In Our Stars ♥
Vart i Skåne bor du? 
Svar: Helsingborg
Vill du/ska du plugga vidare? 
Svar: Ja, jag vill plugga till förskollelärare. 
Hur är din vardagssminkning? 
Svar: Jag brukar har en vanlig bas, rouge, solpuder och maskara. 
Favorit film? 
Svar: The Fault In Our Stars ♥
Favorit bok? 
Svar: The Fault In Our Stars, Looking For Alaska & Divergent-serier ♥
Favorit serie? 
Svar: Friends & The Secret Life Of The American Teenager ♥
Hur många gånger har du sett TFIOS? 
Svar: Jag har sett den 7 gånger. Och är ännu inte trött på den, kommer någ aldrig bli det. 
Vilken är din favorit scen i filmen? 
Svar: Det måste nog vara deras första möte eller när de spenderade natten tillsammans i Amsterdam. 
Vad tycker du om Shailene Woodley? 
Svar: Jag ÄLSKAR henne, hon är min favorit skådespelerska. Älskar henne i Divergent, The Spectacular Now, The Secret Life Of The American Teenager & The Fault In Our Stars. Hon är bara den perfekta Hazel Grace Lancaster. 
Vad tycker du om Ansel Elgort? 
Svar: Jag ÄLSKAR honom ännu mer än Shailene. Den bästa skådespelaren + han är också DJ. Älskar honom i Divergent, Carrie & The Fault In Our Stars. Han är bara helt underbar. Han är den perfekta Augustus Waters. 
Vem gillar du mer Hazel Grace eller Augustus Waters? 
Svar: Måste säga Augustus Waters. 
Hur många John Green böcker har du? 
Svar: Jag har alla hans böcker. 
Gillar du TSLOTAT? 
Svar: Älskar The Secret Life Of The American Teenager 
Har du läst TFIOS? 
Svar: Absolut har jag det, har faktiskt läst den 2 gånger. 
Vad tycker du om TFIOS? 
Svar: Jag bara älskar allt i den filmen, speciellt Hazel & Gus. 
Hur kommer det säg att du gillade TFIOS så mycket och vilken bok har förändrat dig mest?
Svar: Innan jag läste TFIOS, så såg jag mycket om det på twitter, facebook & instagram. Men sedan jag läste boken, så blev jag helt kär i Hazel Grace & Augutus Waters, 2 helt underbara tonåringar. Måste säga att denna boken har förändrat mig helt, jag ser helt annorlunda på livet nu. Filmen är så sjukt bra, vill se den igen. Ska nog göra det i helgen. Måste uppskatta allt jag har. Bara leva så som dagarna går. Om ni inte har läst boken eller tittat på filmen, GÖR DET!!! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?