“I believe humans have souls, and I believe in the conservation of souls."
Publicerat den

 
Igår blev det heller inte mycket bloggning. Var inte hemma så kunde inte blogga. Men när jag kom hem så skulle jag på bio med syrran och hennes kille. Vi får en skräckfilm, det blev Deliver Us From Evil. Filmen var faktiskt läskig så jag gillade det men den var ju så jäkla konstig. Det kommer en recension upp på bloggen under dagen. Idag är det dagen, då man får reda på sina besked om högskolan, är så nervös. Men tror inte jag kommer komma in, för bra utbildning för mina betyg. Men annars så får jag väl söka jobb, annars får jag plugga till undersköterska eller restaurangutbildning via arbetsförmedlingen. Vilket är jättre bra. Det blir bra tillslut, men jag vill helst jobba med barn eller matlagning. Hann fixa min bokhylla innan också. Men tittar fortsätta titta på Friends nu och ska fortsätta titta på en film sen, så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?