Drömmar om USA ♡
Publicerat den

Precis som många andra så drömmer jag om resemål med vita stränder och turkost vatten, det hittar man i Key West som ligger utanför Miami. Verkar vara rena rama paradiset! Så fiint. 
 
 En stad jag är nyfiken på i USA är Santa Barbra, verkar vara så fint och mysigt där!
 
 Miami verkar vara den perfekta staden för mig. Sol, bad och grym shopping känns så en grym kombo. Min bästa vän befinner sig där nu, så svartsjuk. Men som tur lovade hon mig fina presenter! 
 
Älskar New York och deras gator. Tänk dig att du befinner dig i den staden Gossip Girl och Sex And The City utspelar sig. Kommer besöka denna stad en gång i livet, vill helst besöka den när jag fyller 25 år vilket är om 3 år. 
 
 Jag skulle vilja åka till Los Angeles mest. Los Angeles känns som en stad man vill vara länge i eftersom den är så stor, och vem drömmer inte om Kalifornien efter The O.C? Och speciellt alla kändisar. Tänk dig att träffa fina Shailene Woodley. Min största inspiraton just nu. Eller kanske Kim Kardashian, hennes klädstil. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?