"Augustus Waters was the great star-crossed love of my life."
Publicerat den

 
Haft en bra start på veckan? Själv har jag börjat min med en förskylning & det känns inte så jätte bra. Hostar, nyser och sånt hela tiden, sov inte mycket inatt alls. Så just nu dricker jag kaffe för att pigga upp lite. Känns som att jag har varit vaken i flera dagar, jätte kul att starta sin semester såhär. Hatar att vara sjuk, men det är faktiskt inte så ofta jag är sjuk måste jag säga. Men igår fick jag min bok, Paper Towns av John Green och har börjat läsa den. Den är så jäkla bra, beställde även resten av John Greens böcker, så snart kommer jag ha alla hans böcker, lycka för min del. Älskar hans böcker, den bästa författaren för mig. Jag förstår hans mening med böckerna han skriver. Så bra citat han har. Men nog om John Green, nu fortsätter vi att prata om min måndag. Jag bara tittade på serier, drack te, åt mat och läste för det mesta. Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och vatten och sedan ska jag göra v mig & äta frukost. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?