Vi är över och jag kommer aldrig mer prata med dig.
Publicerat den

Vaknade runt 6 idag och mår fortfarande sjukt dåligt så stannade hemma idag också. Jag mår så dåligt, ska försöka fixa lite saker här hemma. Tänkte gå och köpa lite sprit idag och även lite goda saker till bakningen ikväll. Kommer bli cake pops och chips, vin och cider. Så mysigt det ska bli. Det är ju äntligen fredag och igår beställde jag lite kläder. Och köpte ett par nya skor, träningskor och det blir ett par Nike Free Run 5.0 och det blev ett par rosa par. Så fiina!! Älskar de, men får de om några dagar. Ska börja gymma om ett par veckor när jag får pengar. Men kommer bilder på skorna. Men ska fila lite nu och sedan sticker jag till affären och handlar maten och drickan så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?