Keep your friends close, but keep your enemy closer.
Publicerat den

 
Har haft en lite bloggpaus här i bloggen men det är så att det har hänt en del utanför bloggen så kände att jag inte hade lust att blogga. Men nu är jag faktiskt tillbaka tänkte jag. Jag har haft så mycket problem under de senaste veckorna och kände att jag inte ville blogga alls. Men nu känner jag faktiskt att jag har fått tillbaka min inspiration och har lust att blogga igen. Under de senaste veckorna så har jag inte gjort så mycket än att bara varit på möten, pluggat matte och även fixat lite bilder till bloggen. Och även fotat bilder på det fina vinter vädret. Imorgon ska jag till affären för att handla lite god mat och tänkte handla även jordnötssmör, glass, frukt, grönskaker, yoghurt, och även lite bär. Lust att börja äta mycket bär och jag älskar smotthies och det passar perfekt till vintern tycker jag. Ska även umgås med syrran innan hon sticker utomlands. Kommer sakna henne, det kommer massa inlägg under veckan. Men skriver mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?