Everywhere i look you're their, why can't you just go away.
Publicerat den

 
Vaknade runt halv 7 idag och under de senaste dagarna har jag inte haft lusten att skriva så mycket. Har varit lite sjuk och just nu mår jag lite bättre än igår, herregud vad jag mådde dåligt. Sov hela dagen nästan. Tittade på Twilight filmerna, The Hunger Games filmerna och även Paradise Hotel. Blev så sur att Aina valde Thobias över Niklas. Men hoppas någon annan vinner än Jeppe. Så fake han är asså, fattar inte den människan. Jag hade aldrig kunnat vara med en sån person, aldrig i mitt liv. Men nog om detta, ska försöka äta lite frukost nu och dricka kaffe och sedan ska jag ta min medecin och fixa lite här hemma. Ska försöka blogga mer under dagen, massa inlägg om mat, mode och tänkte lägga upp lite bilder från kändisar på olika galor som har varit under detta året. Så hörs vi senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?