You changed my life now and forever.
Publicerat den

Förlåt för min dåliga uppdatering! Vaknade runt 7 idag och var väldigt trött. Har verkligen varit sjuk under förra veckan och börjar må bättre nu men fortfarande dålig. Men ska föröka dricka te och varm choklad under dagen så mår jag bättre under dagen. Min helg har varit rätt så bra förutom att jag har varit lite sjuk. Förutom det så åt jag pizza, B&J och drack Cola och behövde verkligen detta. Under de senaste månaderna så har jag tittat lite på utbildningar och jag har bestämt för att plugga ett teknisk basår och gillar verkligen en skola i Jönköping. Sedan ska jag plugga till ingenjör. Och ska bli så kul tycker jag. Men kommer uppdatera er mer om det, men ska vila lite nu. Mår faktisktr rätt så dåligt nu, ska även titta på The Hunger Games och Catching Fire. Så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?