We will stand here and never go back together again.
Publicerat den

Min favorit bild från London 2013/2014 ♥
 
Kunde inte somna igår kväll som vanligt. Så satt och tittade Greys Anatamy & The Big Bang Therory. Och även lite andra serier. Vaknade runt 12 och satt igång med städningen. Och sedan dushade jag och skulle möta upp min syster i stan. Vi skulle shoppa lite och sedan handla lite sprit på systemet. Vi handlade vin, cider och vodka. Hon skulle till en fest/student fest med sina kompisar. Så får väl handla till henne eftersom jag fyller 22 år detta året. Jag köpte även lite kläder på H&M och Gina Tricot. Det blev en tröja och leggings från H&M och en lång kofta från Gina. Bilder kommer under helgen. Sedan åkte jag till Ikea och handlade lite saker till mitt rum. Sedan åkte jag till affären och handlade Redbull, chips, naturgodis och cigg. Men jaja, tittade nyss på Lets Dance och de är så duktig. Jag hejar på Callenza, Simon och Benjam. Så duktiga de är. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?