We are starting as friends, and later we will be together.
Publicerat den

 
Vaknade runt 12 idag och fyfan vad skönt jag sov inatt. Har suttit och tittat på olika sidor på nätet och hittat även ett par saker som jag tänker köpa, funderar på att köpa en urban decay naked palette, den första då. Men de är ju så dyra. All tre kostar 1000 kr tillsammans men vill verkligen ha de. Men får fundera lite innan jag köper de. Men i veckan beställde jag nytt schampoo, smink penslar, 2 produkter från victoria secret och även ett par ögonskuggor. Och sedan 3 kockböcker. Ni får se bilderna när allt kommer. Och sedan beställde jag 2 packet från fitnessguru. Det får ni se mer utan senare. Men tänkte dricka kaffe nu och sedan plugga litte och äta mat. Imorgon ska jag till skolan/möte och sedan tänkte jag åka till Väla. Så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?