Tips till träningen.
Publicerat den

Så hur går det för er annars med träningen? Hoppas att ni lyckas lite bra med era små mål och har lyckats sätta upp lite realistiskt. Jag och mamma peppar varandra som satan och ingen vill ju vara sämre än någon annan så det är så jag får min motivation. Och vi båda är på samma plan med träning, vi båda vill gå ner. Dock kommer jag vilja köra lite mer styrka sen för att få lite mer definierad kropp. Jag tänkte på lite saker som man ibland kan glömma bort i all tränings hysteri och man kan lätt fastna i det hela om man inte är försiktig. Så jag tänkte lista lite. 
 
♥ Tänk på att skapa realistiska mål som ni vet att ni kan nå ut med rätt tidsmarginal, och att det finns plats för i alla fall 1 snesteg under perioden så ni inte behöver bryta ert mål på 1 sekund för att ni råkade falla en gång.
♥ Ni skapar en livsstil, inte något tillfälligt. Så se därför till att få in vanor som ni kommer kunna ha livet ut så det inte blir för mycket i början och sen står ni där och alla resultat ni fick är som bortblåsta.
♥ Ät mat som ni tycker om och kan leva med, tvinga inte i er saker "bara för att det är bra".
♥ När ni tränar styrka, vila minst 48 timmar innan ni tränar samma muskelgrupp igen. Och har ni träningsvärk, så träna inte den muskeln förns det är över. Det sliter på muskeln mer och kan ge skador.
♥ Träna inte när ni har ont i halsen eller bihålor. De infektionerna kan leda till hjärtat som kan ge er mer allvarliga inflammationer som i värsta fall är dödliga!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?