Ny data väska
Publicerat den

Som ni kanske vet så köpte jag en ny dator i måndags, en MacBook Air "13" och jag älskar den. Jag ville först ha en "11" men insåg att det är lite bättre med "13" eftersom jag ska snart börja plugga och kommer behöva en större dator. Varför jag valde en MacBook Air är för att i skolan (när jag gick gymnasiet) så använde vi mycket MacBooks och där brukade jag redigera massa filmer, bilder och massa andra saker. Så det var därför jag valde en MacBook Air "13" och jag är supernöjd. Jag köpte min på mediamarkt på väla och jag har faktikst köpt min iPad och kamera där ochså. 
 
 
Eftersom jag har en ny dator nu så behöver jag en ny data väska och älskar de från Marc by Marc Jacobs och de här 4 är mina favoriter. Älskar den rosa, så fiin. Men tittar mest på den gråa eftersom den är så enkel och sött. Har faktiskt tittat på andra väskor men den här är den bästa. Jag har den rosa till min iPad Mini och tycker så mycket om de. Så fiina alla är. Men vilken ska jag köpa?! Hjälp mig!!! De flesta bloggare har ju såna väskor och jag har faktiskt tänkt på att köpa ett mobilskal ochså. Rosa är verkligen min färg! Så kommer nog köpa ett nytt iPad skal, mobil och dataväska i rosa. Men skriv ni vilken färg ni tycker att jag ska köpa. Funderar på att köpa ett i slutet på månaden. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?