My life is muck better now, the with you.
Publicerat den

 
Vaknade runt halv 11 idag och det var så jäkla skönt att sova ut. Jag har längtat till att sova längre eftersom jag går upp 6 varje dag och lägger mig alldeles för sent. Men sov ganska bra fakitkskt och har precis druckit kaffe och hann även äta frukost innan min syster kommer hem. Hon ska färga mitt hår, det blir en röd färg. Men igår så var jag på väla ett par timmar, köpte lite nya smink penslar, fixade mina naglar och sedan så drack jag en sjukt god smoothie. När jag kom hem så köpte jag en biobiljett och tittade på bio helt själv. Var ju tråkigt men rolig film iallafall. Idag ska jag som sagt färga håret, städa, tvätta och sedan ska jag sätta igång någon film och ikväll ska jag titta på Melodifestivalen och äta BJ. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?