Life is too short, you have to live it to the fullest.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering men har varit rätt så upptagen under helgen. Men jag har faktiskt varit riktigt upptagen. Men tänkte berätta vad som har hänt i veckan och helgen. I veckan har jag bara varit sjuk och druckit massa te, tagit massa mediciner och bara legat i sängen för det mesta. Och sedan har jag tittat på en dator som jag ska köpa ochså, tittat på olika varianter och har hittat den jag ska ha. En Apple MacBook Air 13 och har faktiskt även köpt den, kostade 8990 på mediamarkt och känner mig väldigt nöjd. Bilder kommer under veckan. Så nu är det faktiskt så att jag är äntligen tillbaka på bloggen med massa bra inlägg. Allt från mode, mat, träning, inspiration, bilder och massa andra saker. Men i helgen gjorde jag en massa saker, så som plugga lite, städat, tittat på melodifestivalen, ätit god mat och även varit på bio och tittade på RoboCop och den var riktigt bra ju. Den med Joel Kinneman och han spelar sjukt bra. Men vaknade idag med världens migrän så kommer stanna hemma idag från kursen. Men skriver senare när jag mår bättre. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?