I'm redy to break up with you and I don't wanna be with you ever again.
Publicerat den

 
Vaknade runt 7 idag och skulle egentligen till min jobbcoach och gick dit. När jag kom så var han sjuk så det var inställt, blev rätt så pisst eftersom jag kunde ju ha legat och sovit eftersom jag fortfarande är sjuk och mår sjukt dåligt. Men hann åka till väla iallafall, skulle köpa en mus till min data. Det blev en Apple Magic Mouse och den är så fin. När jag kom hem så somnade jag om och vaknade runt 18 och åt middag och sedan bara satte jag mig vid datorn för att plugga lite matte. Men har haft en fin tisdag idag och är uppe just nu eftersom jag ska titta på Glee + att jag inte kan somna. Men ska göra en kopp varm te nu och sedan ska jag titta på Glee. Ska åka till Ikea och handla nya möbler till mitt rum, samt nya dekorationer också när mamma kommer hem från jobbet idag. Men vi hörs mer senare under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?