FitnessGuru
Publicerat den

Bilden kommer från kissie.se eftersom min kamera är sönder, men den är på lagning...
 
Har beställt en massa underbara grejer från Fitnessguru.se! Alltså deras proteinpulver är så gott. Jordgubb/vit choklad, hallon/vit choklad och vanilj med vit choklad är mina absoluta favoriter. Har lite nytt att testa här nu. Har beställt jordnötssmör, mandelsmör, bars, en bok och en rosa flaska. Ska verkligen ta och skriva recension om allt detta sen. Har fått en del frågor innan om proteinpulvret. 
 
Gillar verkligen träningskalendern också. Aldrig tänkt på att man kan ha en sån. Kan ju vara kul att gå tillbaka sen och kika hur man utvecklats. Om man är snabbare, uthålligare, tar mer i vikt osv osv. Även ifall man bara tränar för att må bra så är det faktiskt väldigt motiverande att se en positiv förändring.
 
Jordnötssmör är ju också så himla gott! Äter det ibland med några äppelskivor och kanel. Köpte mandelsmör, kokos olja också som ska vara bättre än smör. Vilket är bra eftersom jag vill minska på kaloierna. Sjukt gott! Synd det är ganska dyrt. Får ta och göra egen någon gång. 
 
Sedan beställde jag 3 olika bars, det blev 2 stora packet med äppelpaj och choklad och sedan beställde jag 4 bars med smak av pepparkaka som ska vara gott. Nu är jag verkligen redå för träningen. Kommer komma massa inlägg under veckan om deras produkter. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?