30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 14
Publicerat den

"Min första kärlek" (Se hela listan här)
 
 
Wow det var ett tag sedan. Jag minns att jag skulle precis börja 7:an och det var även på en ny skola. Jag var nervös att träffa nya vänner. Och där var en kille som hete Robin och han var sjukt snäll mot mig. Vi började umgås både i skolan och utanför. Och tillslut efter ett par månader som vänner, frågade han chansen på mig och jag blev jätte glad. Han var den första killen jag verkligen älskade. Vi umgicks hela tiden, va hos mig men även honom och vi var faktsikt ihop till skolavslutningen i 9:an. Men sedan flyttade han till Göteborg, vilket sög väldigt mycket. Han var verkligen en underbar männsika och jag tänker på honom ibland, men som ni förstår som måste ni njuta av tiden som ni har med er kärlek. Man vet aldrig när det kommer ta slut. Han kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta, alltid!! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?