“Some walks you have to take alone.”
Publicerat den

 
Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen. Inte varit aktiv alls. Men har inte heller pallat blogga, men nu är jag tillbaka. Eftersom jag har praktik på äppelgården som ligger 50 meter hemmifrån. Men har varit där sedan denna måndagen och måste säga att det verkligen super kul, gjort 400 lussekatter hittills. Vilket jag tycker är sjukt gott och kul. Älskar att laga mat och baka, det bästa som finns. Har även hunnit titta på några filmer. Tittade på Serena i helgen och måste säga att det är en riktigt bra film. Sedan har jag tittat på många avsnitt av Gossip Girl. Ska försöka hinna göra ett inlägg om säsong 1 & 2 av Gossip Girl under helgen, kanske hinner göra en imorgon. Slutar nämligen kl 12 och måste till posten för att hämta julklapparna som jag har köpt till familjen. Det är julafton om mindre än 20 dagar, vart tog året vägen. Snart är det helg, äntligen. Men skriver mer under dagen. Vi hörs. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?