“Oh, Peeta, Don't make me sorry I restarted your heart.”
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra vecka hittills. Min har varit väldigt bra! Gjort en massa saker på praktiken, massa mat och bakning och det har varit super kul + att det har kommit massa nya bilder och ett klipp av insurgent. Det kommer nämligen en trailer på fredag. Äntlige, har längtat till denna filmen så mycket, hatar Ansel i divergent filmerna. Verkligen hatar, så elak han är mot sin syster. Annars är han en av mina favorit skådespelare. Men är iallafall klar med alla julklapparna och min systers födelsedagspresent. Hoppas hon gillar den. Men iallafall tänkte faktiskt ta och plugga lite idag och sedan ska jag fixa lite inlägg under kvällen. Ikväll är det Paradise Hotel och jag hoppas verkligen något bra händer. Det har varit rikitgt spänande de senaste 2 dagarna! Men det känns så sjukt att det är över nu, att Paradise Hotel har bara 4 avsnitt kvar och sedan så utser man vinnaren. Jag vet vem det redan är, det är Paow & Eric och de delar på pengarna. Bättre än förra året + att Paow får mer pengar än Jeppe. Lite komiskt faktiskt, men ska titta på PLL nu. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?