Jullista ♡
Publicerat den

Listan jag gör efter varje jul:
 
 
Bästa presenten du fick: Hörlurar från 50 cent. 
Bästa presenten du gav: Parfym till mamma, hon blev jätte glad. 
Roligaste presenten du fick: Serveter till mina glasögon. 
Roligaste presenten du gav: Choklad till min mormor. 
Godast på julbordet var: Allt! 
Äckligast på julbordet var: Inget av det jag åt var äckligt. 
Det bästa jag såg på tv på julafton var: Kalle anka och tomten är far till alla barnen. 
Det roligaste vi gjorde på julafton var: När vi såg på tomten är far till alla barnen. 
Julaftons största miss i år var: Ingen snö!
Till nästa julafton ska jag: Försöka gå ner i vikt, jobba på en fin och bra restaurang. 
Det bästa den här julaftonen var: Att alla var glada och nöjda med sina klappar, kalle anka och massa julfilmer. 
I år glömde jag att: Fixa bra julmusik på min spotifylista.  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?