Life is too short, you have too live it.
Publicerat den

 
Då var helgen över och det känns rätt okej. Men hade velat varit ledig ännu mer men nu är det bara 2 veckor kvar och sedan är jag ledig i en hel vecka, vilket känns så jäkla skönt och det betyder att det nästan är julafton. Som jag har läntat, redan köpt alla julklappar till alla och även min systers födelsedag, hon fyller 19 år 3 dagar innan julafton. Men i alla fall så måste jag fixa lite saker här hemma med julskyltning, älskar att julpynta. Men under helgen har jag bara chillat, tittat på idol, ätit god mat och bara tagit det lungt. Men idag på praktiken så gjorde jag lussekatter, gjorde en god sallad och sedan så fixade jag mellanmål och även till frukosten imorgon. Känns skönt att slippa stressa när man kommer kl 7 på morgonen. Men sedan på fredag kommer Insurgent trailer och längtar. Kommer blogga mer denna vecka, bloggar när jag kommer hem. Kommer massa olika inlägg. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?