You don’t get to choose in this world.
Publicerat den

 
Har ni haft en bra vecka? Min har varit helt underbar. Har hittat på massa saker. Varit på stranden, solat, ätit god glass, varit på Liseberg, tittat på filmer, vänner och massa andra saker. Och idag är det fredag. Vilket betyder att det är snart helg. Vilket jag är väldigt taggad för. Ska titta på filmer idag, äta god mat och sedan ska jag läsa. Är snart klar med An Abundance Of Katherines och det kommer en recension under helgen förmodlingen. Men tänkte berätta om gården. Igår så kom vi hem runt 8 och jag tittade på Vänner och drack kaffe. Sedan så åkte jag till arbetsförmodlingen. Gick dit för jag skulle skriva in på en utbildning. Ska börja plugga på en restaurangutbildning, börjar den 1/9 så om en månad. Vilket betyder att jag har massa tid till bloggen. Sedan när jag kom hem så somnade jag och sov i hela 17 timmar. Skit så länge det kändes. Men vaknade ju runt 7 idag och har hittills bara tittat på Vänner, druckit kaffe, ätit frukost och nu läser jag. Skriver mer senare. Kommer massa inlägg under dagen, lovar. Kommer en film recension under dagen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?