When it comes to real love, just be yourself.
Publicerat den

 
Så nu har jag bestämt mig att jag ska börja blogga mer. Ska skriva massa bra inlägg. Så det kommer upp massa inlägg om dagen. För jag har ju inte varit så aktiv under de senaste veckorna. Har varit upptagen med massa andra saker, börjar ju plugga till en restaurang utbildning den 1/9 och nu kommer jag blogga massa. Så min fråga till er är. Vad vill ni se mer i bloggen? Men tänkte berätta om min söndagskväll och min måndag hittills. Tittade på flickvänner från förr. Gillar den filmen faktiskt. Kommer en recension under veckan. Men iallafall efter filmen gick jag och la mig. Vaknade runt halv 1 och för det regnade och åskade. Det var msyigt faktiskt. Så kunde inte somna om på ett tag så tittade igenom min telefon lite. Men somnade om sen och vaknade runt halv 7 idag. Så har hittills bara diskat, bäddat sängen, städat lägenheten lite och ska snart dricka mitt kaffe & sedan ska jag fixa min garderob. Måste göra det. Ser helt crazy ut. Det kommer massa inlägg under dagen. Men ska laga mat nu, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?