Sammanfattning: Pretty Little Liars (Säsong 3)
Publicerat den

 
Så nu är jag klar med säsong 3 av min Pretty Little Liars Maraton. Måste säga att jag älskar denna säsongen, älskar att det är så mycket kärlek i denna säsongen också. Alla är helt underbara tillsammans. Trodde aldrig att jag skulle älska denna serien så mycket. Och jag vill ännu en gång varna er som planerar att se denna serie i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kommer nämna några saker som sker i senare säsonger. Hoppas ni gillar det jag skriver, kommentera om ni gör det! 
 
Nu har jag sett tredje säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: I tredje säsongen så får man se mycket om Aria, Hanna, Spencer & Emily. Måste säga att denna serien är bara bäst! Serien följer de fyra tjejerna Aria MontgomerySpencer HastingsHanna Marin och Emily Fields, vars gäng som faller isär efter försvinnandet av deras ledare, Alison DiLaurentis. Ett år senare börjar de motta sms från en mystisk figur som använder namnet "A", som hotar att avslöja deras hemligheter. En helt underbar serie! Så nu ska jag skriva lite rader om serien och hoppas ni gillar det! Vissa serier innehåller bara skratt och sånt men denna är lite mer läskig, vilket jag älskar.
 
Den här säsongen av Pretty Little Liars sker fem månader efter upptäckten att Mona Vanderwaal var den svårfångade "A" som hade varit kreativt och obevekligt plågar de fyra huvudpersonerna, Aria Montgomery, Spencer Hastings, Hanna Marin och Emily Fields för det gångna året. Den första halvan av säsongen tar upp frågan om huruvida Garrett Reynolds faktiskt dödats eller var inblandad i mordet på flickornas tidigare vän och bidrottning, Alison DiLaurentis och som dödade Maya St Germain eller inte i säsong två finalen, medan den andra hälften handlar om att avslöja en annan A och nedfall, medan den mystiska Red Coat stjälkar på. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?