"Our fearlessness shall be our secret weapon.”
Publicerat den

 
Hade ni en bra tisdag igår? Min var rätt okej, jag tittade på Friends, Pretty Little Liars & även en film. Denna gången blev det Divergent igen. Den finns på dvd nu & jag kommer få den 1:a september i min brevlåda. Längtar tills jag får se The Fault In Our Stars med bättre kvalitet. Älskar den filmen verkligen, så glad att de vann en del priser på Teen Choice Awards. Den förtjänade det verkligen, men jaja nog om filmen tänkte berätta lite mer om min tisdag. Hann även äta god mat & sedan läste jag Anna And The French Kiss och gillar boken hittills. Sedan så duschade jag kaffe och sedan bara umgicks med mamma. Somnade runt 22 och vaknade runt 6 idag och har hittills druckit kaffe, tittat på Friends och lyssnar på balkan musik. Men nu ska jag äta frukost och sedan ska jag laga mat. Så vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?