"Okay Hazel Grace? Okay."
Publicerat den

 
Blev ju inte heller så mycket bloggning denna veckan heller. Förlåt för min dåliga uppdatering! Men har verkligen inte lusten att blogga ibland. Har tappat inspirationen totalt. Men kommer kunna blogga nu till helgen och på måndag börjar jag skolan, äntligen! Som ni vet kommer jag börja plugga till bagare/konditot. Så kommer kunna blogga mer efter det. Men tänkte nu berätta om min vecka. Har tittat på massa avsnitt av Pretty Little Liars & Friends. Och har faktiskt börjat titta på One Tree Hill. Och har hittills bara sett ett par avsnitt och måste säga att jag älskar serien. Sedan så har jag bara vilat, städat och läst för det mesta. Finns inte så mycket att skriva nu för tiden. Men som sagt så är jag tillbaka nu. Blir massa bloggning nu i helgen. En sak som jag har blivit beroende av är faktiskt julmusik. Jag vet, det är tidigt. Men älskar julen faktiskt. Skriver mer snart. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?