Love is just a word, you have to fight for it.
Publicerat den

 
Haft en fin måndag? Min var faktiskt helt okej, inte den bästa faktiskt. Mådde sjukt dåligt på eftermiddagen, förstökte vila men det gick inte bra alls. Så gick ut och promenerade en runda. När jag kom hem så kände jag mig bättre. Så när jag kom så tog jag och gjorde kaffe till mig och mamma. Sedan så tog jag en dusch och spelade Kim Kardashian spelet. Man blir ju bara beroende av det spelet. Sedan somnade jag och vaknade idag runt halv 7 och just nu tittar på Vänner. Men ska göra mig själv en kopp kaffe nu och sedan ska jag chilla tänkte jag. Kankse spela in ett nytt videoklipp till min youtube kanal. Kanske dags att sätta igång med den också. Mitt första klipp blir whats on my iPhone tag. Hoppas ni gillar den när den ör klar. Så nu ska jag fixa mig och sedan ska spela in. Fökj mig gärna här. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?