"I'm in love with you,' he said quietly.”
Publicerat den

 
Förlåt för den dåliga uppdateringen! Men hoppas ni har haft en bra helg? Min har varit helt underbar har haft en liten bloggpaus under helgen som ni har kanske sett. Behövde det verkligen! Har verkligen inte haft tid att blogga. Så tog en paus istället. Men tänkte skriva om min helg nu. På fredagen så städade hela lägenheten & gissa om någon var glad när hon kom hem! På kvällen så gick mamma, syrran och jag till en pizzeria och åt kebab. Länge sedan man gjorde det ju. Vi drack även läsk och efter det åkte vi hem. Men vi stannade vid willys för att köpa lite andra godheter. Det blev chips, fanta, bj & godis. När vi kom hem, så tog jag ett glass vitt vin och åt glass på balkongen och tittade på PLL. Är klar med säsong 2 nu, så kommer en sammanfattning i veckan. Efter det så bara umgicks jag med familjen. Sedan gick jag och la mig. Hade en trevlig fredag kan man säga!  Vaknade runt 9 morgonen därefter. Min syster skulle åka till Stockholm och söka lägenheter, hon börjar ju plugga i Uppsala. Hon stannar hos ett par bekanta och deras barn. Hon har det bra iallafall. Gjorde en kopp kaffe till mig och mamma och sedan så åt vi frukost. Det blev en riktigt god frukost. Riktigt bosnisk ochså, massa salami, ost, sallad, stekta ägg & korv. Sedan skulle jag tvätta och vi tittade på alla Die Hard filmerna. Älskar de, rikitga klassiker. Under tiden åt vi middag, som blev ugnsbakade rotfrukter, stekt kött & sallad. Så gott jäkla gott!! Vi drack även vin till det, så mysig och gott. Sedan så gjorde vi inte så mycket än att jag fixade mitt rum, läste lite & tittade på A Cinderella Story. Gick och la mig runt 23.30 och vaknade runt 9 på söndagen. Startade min dag som vanligt med en kopp kaffe, så gott. Sedan åkte vi till Väla & Hyllinge och shoppade lite. Fick med mig ett par snygga shorts. Fikade på espresso house, jag tog en kladdkaka och grädde med en frappino med choklad smak & mamma tog samma sak. Gott var det. Sedan tittade vi på The Expendaples 3 och jag älskar den filmen. Sedan åt vi soppa och middag från lördags. Bara umgicks, jag tittade på en film & somnade runt 23. Vaknade runt 6 idag och har hittills bara druckit kaffe, vatten och ätit gröt med banan & jordnötssmör. Så jäkla gott!! Älskar den kombinationen. Men har haft en fin helg! Tittar nu på ett nytt avsnitt av KUWTK. Ska titta på friends nu. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?